Město Rýmařov přichází s novinkou, která usnadní občanům orientaci na webových stránkách. Návštěvníkům zde bude k službám chytrý chatbot Tessa, který jim pomůže rychle najít potřebné informace a poradí si i se základními dotazy týkajícími se poskytovaných služeb.
Chatbot je k dispozici 24 hodin denně a nabízí jednoduché a přehledné odpovědi na otázky, které občany nejčastěji zajímají – například informace o úředních hodinách, poplatcích, úředních postupech a způsobech podání žádostí. Pokud si tazatel s něčím nebude vědět rady, chatbot ho nasměruje na správné místo nebo doporučí konkrétní kontakt osobu či odbor, který se věcí zabývá.
Nová služba má za cíl zjednodušit komunikaci mezi občany a městem a zpřístupnit důležité informace co nejrychleji a nejpohodlněji. Vyzkoušejte chatbota na webových stránkách města a přesvědčte se sami, jak snadné může být získání potřebných informací!
Máte nápad na vylepšení nebo vám chatbot neodpověděl na váš dotaz? Dejte nám vědět na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.! Vaše zpětná vazba nám pomůže službu dále zdokonalovat.