teplomer web

Návštěvníkům webu města bude pomáhat chatbot

Město Rýmařov přichází s novinkou, která usnadní občanům orientaci na webových stránkách. Návštěvníkům zde bude k službám chytrý chatbot Tessa, který jim pomůže rychle najít potřebné informace a poradí si i se základními dotazy týkajícími se poskytovaných služeb.

Chatbot je k dispozici 24 hodin denně a nabízí jednoduché a přehledné odpovědi na otázky, které občany nejčastěji zajímají – například informace o úředních hodinách, poplatcích, úředních postupech a způsobech podání žádostí. Pokud si tazatel s něčím nebude vědět rady, chatbot ho nasměruje na správné místo nebo doporučí konkrétní kontakt osobu či odbor, který se věcí zabývá.

Nová služba má za cíl zjednodušit komunikaci mezi občany a městem a zpřístupnit důležité informace co nejrychleji a nejpohodlněji. Vyzkoušejte chatbota na webových stránkách města a přesvědčte se sami, jak snadné může být získání potřebných informací!

Máte nápad na vylepšení nebo vám chatbot neodpověděl na váš dotaz? Dejte nám vědět na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.! Vaše zpětná vazba nám pomůže službu dále zdokonalovat.

Tessa

Kontakt

Město Rýmařov
náměstí Míru 230/1, 795 01  Rýmařov
Telefon: 554 254 100 | tel. seznam


E-mail: podatelna@rymarov.cz
Datová schránka ID: 7zkbugk
Číslo účtu: 19-1421771/0100


IČ: 00296317
DIČ: CZ00296317

Úřední dny a hodiny

 Pondělí: 8:00 – 11:30    12:30 – 17:00
 Úterý: dle předchozí domluvy
 Středa: 8:00 – 11:30    12:30 – 17:00
 Čtvrtek: dle předchozí domluvy
 Pátek: dle předchozí domluvy
   
 Prohlášení o přístupnosti
 

  fbig 

Jednotlivá pracoviště