Cílem provedeného klientského auditu bylo skrytou formou, tj. bez odhalení pravé identity pozorovat, prověřit a následně vyhodnotit dostupnost a prostředí Městského úřadu a přístup náhodně vybraných zaměstnanců MěÚ ke klientům tam, kde vedení úřadu nemá možnost sledovat a kontrolovat chování svých podřízených.
V průběhu klientského auditu bylo za účelem zhodnocení kvality poskytovaných služeb MěÚ realizováno cílené pozorování – zhodnocení dostupnosti úřadu, prostředí úřadu a orientace na úřadě a prověřování úředníků - osobní návštěvy náhodně vybraných úředníků, telefonické rozhovory, emailové konzultace.
O prováděném auditu samozřejmě úředníci nebyli předem informováni.
Zprávu o provedeném auditu vám poskytujeme v plném znění.
Zpráva z realizovaného klientského auditu na MěÚ - část A1.78 MB
Zpráva z realizovaného klientského auditu na MěÚ - část B924.92 KB