Útvar tajemníka

Kontakty

Útvar tajemníka organizačně zajišťuje prostřednictvím zaměstnanců zařazených do útvaru proces, evidenci a archivaci smluv uzavíraných jménem města včetně jejich listinné podoby, evidenci písemností soudních sporů, ve kterých vystupuje město v jakémkoliv postavení a smluv pracovněprávní povahy, smluv zabezpečujících další vzdělání a odbornou způsobilost. Eviduje obecně závazné vyhlášky a nařízení obce a umožňuje občanům do nich nahlížet.

Sekretariát

Na sekretariátu městského úřadu lze zejména:

Kontrola provádí vnější a vnitřní kontrolní činnost v organizacích spravovaných a řízených městem na základě pověření samosprávy orgánů města dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších zákonů.

Spisovna vede agendu spojenou s dodržováním spisového řádu a skartačního plánu a vede centrální evidenci smluv města.

Personální a mzdová agenda

pdfPodrobný popis činnosti odboru